Servicemedarbejder (afløser) til vores Parkering & Taxi områder [Denmark]


 
Område: Kundeservice
Lokation: Københavns Lufthavn
Jobtype: Deltid
Opslagsdato: 24. aug. 2023

I CPH har vi forsat travlt, hvilket giver liv i terminalerne samt på vores parkeringsanlæg og ved afviklingen af taxikørsel. Vores dygtige og engagerede medarbejdere sikrer, at vores rejsende hver eneste dag får en god og tryg oplevelse i lufthavnen. Der er mange rejsende og opgaver, som betyder at vi har brug for dig, som vi kan kalde ind når vi mangler hjælp.


Om Parking, Taxi & Passenger Service | Service til lufthavnens gæster
I Parking, Taxi & Passenger Service har vi ansvaret for en lang række serviceopgaver i forbindelse med vores passagerers vej gennem lufthavnen. Vi beskæftiger os med afviklingen af taxikørsel fra lufthavnen, cruisetrafik, drift af CPH´s parkeringsanlæg og vi har ansvaret for passagerrejsen igennem terminalerne, hvor vi også drifter informationsskrankerne i Terminal 3 samt i transitområdet airside. Med andre ord så har vi passagerne som gæster fra de træder ud af tog/bus/metro/bil/taxi og til de går ombord i flyet og omvendt når de kommer hjem igen.


Om at være servicemedarbejder | flowstyring – kundeservice
Som afløser kan du selv være med til at planlægge hvilken vagter og dage du har mulighed for at arbejde. Vi arbejder i 3 hold skift og vagter vil ligge i tidsrummet 7.00-15.15; 15:00-23:15 og 23:00-07:15.


Vi forventer i gennemsnit at kunne tilbyde dig mellem 5-15 vagter om måneden. I vores høj sæson vil der være mulighed for fuld tid.


Dine kommende primære funktioner:


  • Assistere kunder i vores parkeringsafdeling on-site på parkeringsanlæggene
  • Udføre vedligehold på vores parkeringsanlæg og lave fejlrapportering
  • Bemande vores drift center og håndtere opkald fra p-anlæg ang. fejl, reservationer mm, tlf. opkald og koordinere opgaver med ledere, kollegaer og samarbejdspartnere.

Funktioner vi derudover løser i afdelingen:


  • Flowstyring og afvikling af spidsbelastninger i taxirækken samt lufthavnens busbaner
  • Screeningsfunktion af biler som skal ned i parkeringsanlæg med ekstra høj sikkerhed

Vi forventer at du har:


  • Mulighed for at tilpasse dit privatliv til at blive kaldt på arbejde, også om natten
  • Erfaring inden for servicebranchen eller lignende branche med meget kundekontakt
  • God teknisk forståelse
  • Godt kendskab til office-pakken
  • Behersker evnen i og har erfaring med konflikthåndtering, samt kan holde hovedet koldt
  • Gode sproglige færdigheder: Flydende i dansk, dygtig til engelsk samt god forståelse for skandinaviske sprog
  • Kørekort til personbil
  • Evnen til at løse opgaver individuelt og med kollegaer afhængigt af situationen

Om hvordan du lykkes i jobbet | initiativrig – god kollega – uformel
Du og meget gerne andre omkring dig, beskriver dig som serviceminded, initiativrig og så tager du ansvar for dine opgaver. Du trives med en frisk og uformel omgangstone, hvor du sætter en ære i at løse de mange opgaver, som arbejdsdagen byder på.


Du er nærværende og behandler de rejsende og dine kollegaer som en god vært behandler sine gæster, så passagererne oplever lufthavnen, som den bedste del af deres rejse. Du er derfor også klar til at finde de rigtige løsninger, som er til glæde for afdelingen og den enkelte passager.


Af og til vil der være rutineprægede opgaver, men du har evnen til at se muligheder og besidder viljen til at udvikle dine opgaver og arbejdsdag.


Du lykkes i jobbet på den korte bane, når du er venlig og imødekommende. Når du kan tage ansvar og udstråler myndighed overfor passagerer og vores samarbejdspartnere samtidig med at du er serviceminded.


På den længere bane lykkes du når, du befinder dig godt med natarbejde og kan arbejde selvstændigt og i teams. Du bliver også en succes når du kan arbejde med klare retningslinjer og procedurer, og når du har overskuddet til selv at opsøge opgaver.


Om afdelingen |højt humør og rummelighed
Du bliver en del af en afdeling med rummelighed, højt humør og stort engagement. Vi arbejder alle for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse, hvilket gør, at udover en stor portion service, så deler vi også vores erfaringer for at vi alle sammen hele tiden kan blive bedre.



Om os | Hvad kan vi tilbyde

Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og en familie, der hver dag engageret arbejder for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.


Udover Sundhedsforsikring, pension og telefon tilbyder vi


  • Fri parkering, cykelservice (i arbejdstiden) og gode rabataftaler
  • Fysioterapi og træningslokale, yoga, rådgivning fra træner mv. – hvis du har interesse
  • Sundhedssikring – børn er dækket automatisk
  • Individuelle udviklingssamtaler – så du bliver ved med at synes det er sjovt at være her.

Om ansøgningen | Stig ombord på dit nye job
Kan du se dig selv hos os, så ser vi frem os til at få din ansøgning senest den 10. september 2023, men også gerne tidligere, da vi behandler ansøgningerne løbende og forventer at starte med samtaler så hurtigt som muligt.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Søren Kolby på soeren.kolby@cph.dk eller Duty Manager Chris Kofod på chris.kofod@cph.dk (Bemærk vi modtager ikke ansøgninger på mail)


Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive politigodkendt, ligesom du skal kunne opretholde godkendelsen gennem hele din ansættelse.

Servicemedarbejder (afløser) til vores Parkering & Taxi områder

Område: Kundeservice
Lokation: Københavns Lufthavn
Jobtype: Deltid
Ansøgningsfrist: 10/09/2024

Vi skaber rammerne, så du kan lykkes.

CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. CPH er som arbejdsplads med garanti ’one of a kind’ – et lille samfund, som skaber fremtidens lufthavn.

“Let´s travel together to at better tomorrow.” Sådan lyder vores purpose - ordene, der guider os gennem arbejdsdagen. Det er dét, der driver os til at gøre en indsats for at skabe en fantastisk lufthavn.

Vi har også udvalgt fem strategiske indsatsområder, der skal føre os frem til ”a better tomorrow”. Vi vil:

  • Udvide vores positive rolle i samfundet og bidrage til bæredygtige rejser
  • Løfte passagerrejsen og retail-oplevelsen til et nyt niveau
  • Skabe en digital og datadrevet lufthavn
  • Bygge CPH til den næste generation
  • Udvikle fremtidens job og organisation

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال